Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

...άνοιξη...!!! άς προετοιμαστούμε...για το καλοκαίρι









Το Σκάφος :  Wally Hermes
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σκάφη που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.

Η θαλαμηγός Wally Hermes δεν είναι όμοιο με κανένα άλλο σκάφος που έχει παραχθεί μέχρι σήμερα. Τα συγκριτικά στοιχεία που τελικά το αναδεικνύουν μοναδικό.
Αποτελεί ένα σημαντικό έμβλημα των δύο εταιρειών, με την καθεμία να ανήκει, μέχρι στιγμής, στην ελίτ της δραστηριοποίησής της. Και αναφερόμαστε φυσικά για το ναυπηγείο πολυτελών ιστιοπλοϊκών και μηχανοκινήτων σκαφών Wally και τον γαλλικό οίκο μόδας Hermes.

Οι ιθύνοντες έδωσαν το οκ, και ένα σημαντικό μπάτζετ, στους μηχανικούς και τους σχεδιαστές οι οποίοι, χωρίς να θέλουν να κρατήσουν ισορροπίες, παραδόθηκαν στην υπερβολή, για τον σχεδιασμό ενός σκάφους που περιλαμβάνει την αιχμή της τεχνολογίας και φυσικά μεγάλους και πολυτελείς χώρους με πολλές παροχές.


 
Εμφανισιακά το σκάφος εντυπωσιάζει όχι μόνο ως προς το σχήμα του, που θυμίζει σαλάχι, αλλά κυρίως ως προς την αναλογία μήκους και πλάτους. Με το μήκος του να ανέρχεται στα 58 μέτρα, το Why διαθέτει πλάτος 36 μέτρα, δημιουργώντας τεράστιες επιφάνειες καταστρωμάτων που φθάνουν συνολικά τα 3.400 τετραγωνικά μέτρα.


Ένα από τα βασικά εμφανισιακά χαρακτηριστικά του Why αποτελεί η πρύμνη του, με τεράστιο πλάτος, ώστε να δημιουργείται μια πρυμναία επιφάνεια, που οι κατασκευαστές την χαρακτηρίζουν ως παραλία.


 Εντυπωσιακή ωστόσο είναι και η πισίνα η οποία είναι εφαπτόμενη στις πρωραίες κουπαστές και, εξοπλισμένη με υπερχείλιση, εκτείνεται σε είκοσι πέντε τρέχοντα μέτρα.
Όσο για το εσωτερικό, οι μινιμαλιστικές προτάσεις και ο απέριττος σχεδιασμός συνθέτουν ένα μοναδικό και άκρως λειτουργικό σύνολο ενώ το φυσικό φως διαχέεται παντού διαμέσου των μεγάλων περιμετρικών γυάλινων επιφανειών και από την ανοιγόμενη οροφή η οποία είναι εξοπλισμένη με ρυθμιζόμενες περσίδες.


Η αιχμή της τεχνολογίας του Why εκφράζεται κυρίως από την οροφή της υπερκατασκευής η οποία εκτείνεται σε 900 τετραγωνικά μέτρα και φιλοξενεί φωτοβολταϊκά στοιχεία που θα είναι σε θέση να εξοικονομούν μέχρι 200 τόνους ντίζελ το χρόνο.

Όσο για τις επιδόσεις του, δεδομένου ότι η μέγιστη ταχύτητα φθάνει τους δεκατέσσερις κόμβους, αποδεικνύεται ότι αυτές δεν είναι υψηλές, αλλά θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι οι δώδεκα συνολικά επιβάτες και το εικοσαμελές πλήρωμα δεν θα έχουν κανέναν λόγο να βιάζονται, αφού με το Why περισσότερη σημασία αποκτά το ταξίδι παρά ο προορισμός.


...άς ετοιμαστούμε λοιπόν....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου